Follow Viruspadu

Friday, June 22, 2007

RINDU...

Minggu ni saya terlalu rindukan Alesha, selalu benar teringatkan dia... terbayang saat2 beliau menghembuskan nafasnya yang terakhir didalam dakapan suami. Alesha.... mama terlalu rindukan mu Sayang, Alesha tahu tak yang Alesha dah ada adik... Alesha... Alesha tunggu Mama yer Sayang...

Ya Allah, bantu lah aku menghadapi dugaan Mu ini...

Alesha, anak sulung mama, cinta hati mama

Terlalu Istimewa
Ku tatap gambar wajahmu
Sinar mata itu
Lirik senyumanmu
Pesona yang membelai
Wajahmu bercahaya
Memberi bahagia
Tiap yang memandang
Hati jadi salju
Kau terlalu istimewa
Kasih dan sayangmu terpancar
Seikhlas tiada batasan
Terus membara
Terkilan rasa jiwa
Ingin ku lihat mu dewasa
Apa dayaTuhan lebih menyayangimu
Ku pasti kau berbahagia
Duduk di sampingNya
Mendengar cerita
Segala rahsia
Tak tertanggung rindu…
Mendengar suaramu…
Tawa mengusik jiwa…Oh…

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

7 komen[s]:

hOtMaMa said... [Reply to Comments]

teringat dulu hari2 nangis kat ofis tiap kali baca pasal perkembangan arwah alesha... al-fatihah utk arwah..

ghimau said... [Reply to Comments]

Innama 'al yusri yusra..
Dalam susah ada senang..

walla hu alam

...$weE+ 666... said... [Reply to Comments]

arwah mmg sentiasa di hati... nisa pula secantik arwah. stiapkali menatap nisa, mmg terbit rasa rindu buat yg pergi. al-fatihah...

alycia said... [Reply to Comments]

huhu, syahdu ar baca komen en hakes... al fatihah jugak utk alesha..

Ceera said... [Reply to Comments]

erk...

nak nangis jap...

apa andak nie, balik cheras memang kena lempang kang...

Oh... alesya... al-fatihah...

i nie dah la sensetip, huhu...

viruspadu said... [Reply to Comments]

sy mmg tgh sedih... nak2 plak skrg menumpang umah mertua dan hari2 terpaksa berdepan dgn budak yg rupa dan usia nya hampir seperti alesha... sengsaranya hatiiiiiiiii...

Lenny said... [Reply to Comments]

zaimah..

sabar ye..(mmg senang kan org nak cakap suh sabar..)

takder kata2 bleh terluah..
setakat nieh.. kalau tercerita pasal arwah.. pasti air mata akan jadi peneman setia...

walaupon tak pernah sekali pon bersua... Arwah tetap di hati...
tetap di kenang..

Al-fatihah..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^