Follow Viruspadu

Friday, July 06, 2007

Makan Tengahari

dah lama sy x mkn tengahari, kalu turun kantin pun, sy cuma beli air kotak atau buah ajer...

dan hari ini,
saya telah beli makan tengahari... jeng jeng jeng

inilah makanan tghari saya!


pada mulanya sy igt nak ambil gambar selepas makan, tp bila tgk dah licin, malu pulak sy nak tempekkan disini, nampak sgt saya sdg kebuluran.... lalalalala

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

8 komen[s]:

...$weE+ 666... said... [Reply to Comments]

aikkk? apa sudah jadik dgn dietmu ituuuuuu sahabatku??? hehehe... ;p

nani said... [Reply to Comments]
This comment has been removed by a blog administrator.
viruspadu said... [Reply to Comments]

zizie,
esok sy start balik diet
lalalala

hOtMaMa said... [Reply to Comments]

meriah lauknya..hik..hik.. sekarang saya sudah lapar..!!

viruspadu said... [Reply to Comments]

hotmama,
alamak, lapar ke???
jom kite g makan...

alycia said... [Reply to Comments]

pn virus, takpe... esok leh start diet balik hihi... (gelak fire rock)

kecik said... [Reply to Comments]

Ari ni Pn.Virus tak nak makan tengahari lagi ker...??

viruspadu said... [Reply to Comments]

alycia,
yer lar, sok start diet....
ooo cuba utk menjadi fire rock yer... huhuhuhu

kecik,
semalam sy mkn megi...
diet atau xde duit nih hikhik







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^