Follow Viruspadu

Friday, August 17, 2007

ahaks... laki ku

laki sy dah ada blog
jgn x caye
dan sy bangga sekali
sila la jenguk2 yer kengkawan...
http://laloquee.blogspot.com/
sila bg komen membina yer

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

11 komen[s]:

Anonymous said... [Reply to Comments]

clap2x blogger baru ..

laloque said... [Reply to Comments]

hahahaha...

pasti nyer akan menganaz dan panaz

Hasbullah Pit said... [Reply to Comments]

tiba2 aku lak jadi pengunjung setia blog tu.

umpc punya pasal

ija cunnn said... [Reply to Comments]

ok abg laloq..truskan usahamu...(skemanya haku...)

Red Mummy said... [Reply to Comments]

haiyooo

si sebol ni mana aku nye readers ada, kat situ gak dia nyelit tau

viruspadu tuh...aku ingat penghantar XoX!!

Lenny said... [Reply to Comments]

selamat datang ke alam blogging..

semoga rajin update seperti isteri andaa...

chaiyookkk!

...$weE+ 666... said... [Reply to Comments]

dari dulu suka baca tulisan laloque~ cayalahhhh!!!~ akan ku tunggu sensasi panaz & ganaz itu!!! hehehe...

alycia said... [Reply to Comments]

welcome to da club.... mari kita hangatkan lagie dunia blog ini...

aunty virus, yg ni nak kena masuk dalam pakatan hakes gak ker hehehe...

Lestat said... [Reply to Comments]

hello..im the owner of the annoying blog..hehehe..

DiaHarris said... [Reply to Comments]

wahh...tahniah! welcome to the club lar yea!!

mama ranggie said... [Reply to Comments]

dah tentu ma'mah x tido mlm ni...ala,bukan selalu ek..sure ma'mah boleh belikan..betul x ma'mah?







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^