Follow Viruspadu

Friday, August 03, 2007

belajor lg

belajar dari pn. kecik13, tp jadik lain pulak... erm... sajer...
dari ini....



menjadi ini....


Mama Alesha dan An-nisa Abriza

9 komen[s]:

Intan said... [Reply to Comments]

kiut nyer baby nisa siap ader bunga lg kat tinger nyer...

okey gak kak...kiuuttttt :)

viruspadu said... [Reply to Comments]

akak kiut...
wat susah2 ajer puji akak... huhu

Intan said... [Reply to Comments]

baby nisa yg kiutt rrr.... hehe

Farahanna said... [Reply to Comments]

baby nisa sgt kiut....
rasa nk cubit pipi dia...
kak zaimah jgn jeles ek...
=p

Anonymous said... [Reply to Comments]

nice pic boleh jd kad raya,hehehe..

miss^dbab said... [Reply to Comments]

takpe..jadi ke tak jadi..tetap comel gambonya,,pasni buat kad raya pulak ya ;p

yan said... [Reply to Comments]

mak nya pun kiut gak...


he..he..he..puji ada makna....

ghimau said... [Reply to Comments]

dah la tu yan oi.. :P

viruspadu said... [Reply to Comments]

farah,
asal ko cubit pipi anak akak... cubit pipi akak lg gebu tau...

anoy,
buat kad raya... mana leh, xde gambar I

mis dbab,
suke2... tetap jadikan... walaupun jadi lain.... yes yes yes

yan,
mana kehepsi I (eh run of the topic la)

ghimau,
alah en.hakes ni jeles pulak...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^