Follow Viruspadu

Monday, August 13, 2007

Game Dart

sy dipaksa main dart... hanya untuk buat syarat... padahal haram x tahu nak main mcm mana
baling pun asal masuk jer... x de aim2 pun, belasah je...
walaupun kalah, tp sy n group SATRIA sy sgt enjoy...

dan ini kumpulan sy... 3 lelaki 1 perempuan... best sgt tau...

ini saya... ada gaya pemain pro x??? huhuhuh


ini, en.hakes... mamat ni pun baru belajar... tp dia terer gak... tinggi gak markah dia...


ini plak, cik alycia punya ehem2... dia pun sporting abis... baling main belasah ajer hahahaha


nizam, dia ala2 ketua kumpulan, bg strategi nak baling mana... tp we ols tetap baling terabur...


kalah... x pe... yg penting pengalaman kan kan kan (ayat menyedapkan hati dan perasaan)

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

11 komen[s]:

alycia said... [Reply to Comments]

alamak, apsal muka org tu leh ada ekkk.. mesti dia akan bangga nnt tu huhu...

ape2 pun, walaupun kita kalah kita tetap enjoykan hehe... hidup SATRIA!!

Farahanna said... [Reply to Comments]

wahhhh...
akak main dart... gaya mcm pro lh....
en.hakes pun gaya mcm pro...
cayalah....
chayo2....
=p

ghimau said... [Reply to Comments]

masih segar dalam ingatan ku, bila baling tepat mengenai bulatan merah ditengah-tengah lalu terus membuahkan mata sebnayak 50 mata. bangga..bangga..bangga.. :P

Anonymous said... [Reply to Comments]

wah bestnye main dart..tapi kalu nak blajar main dart..mainlah kat MSN..sebab pengarah dan kuncu2 nye mmg pro..sebab bila dia org malas wat kerja ..selalu p main dart kat dewan tinju..haha..

alycia said... [Reply to Comments]

en hakes, aku pun bangga gak.. aku dapat menyumbang kemenangan kepada double wanita.. huh bangga...

ghimau said... [Reply to Comments]

walaupun kalah.. aku tetap berbangga.. hahaha

viruspadu said... [Reply to Comments]

alycia,
muka org tu harus ada... nama pun satu kumpulan kan
HIDUP SATRIA

farah,
gaya pro ek... real nyer x tgk lg... baling sambil lompat2

ghimau,
yeee wajib bangga kan

anony,
lawan pun ngan budak MSN la ni... tu yg kalah tu

alycia,
tahniah tahniah... clap clap clap

mama fatini said... [Reply to Comments]

tkpe kalah janji enjoy leh rileks skit dr stresss

Anonymous said... [Reply to Comments]

hahaha..tulah MSN mmg pakar dalam bidang dart tuh..sebab dia org selalu ponteng kije duk main dart je..hahahaha..

viruspadu said... [Reply to Comments]

mama fatini,
ye la enjoy sgt... smpi terkinja2

anony,
agaknya la kan... sbb tu msn menang... boring je main dart... hahahaha

miss^dbab said... [Reply to Comments]

alah..mah..ko tembak jer dart tu..balun je..jgn ter'dart' pala org sudah..huhuhuuuuuu :p







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^