Follow Viruspadu

Friday, August 17, 2007

If you Have $1,000,000.00

Musim Tag Mengetag... mis dbab plak tag saya... jd WAJIB buat nih

ada syarat lg nih...

Proposition: If you Have $1,000,000.00

Requirements: continue above sentences

Tag Mode:
Tag 5 blogger 1st - You leave their blog and post link and add to the list below.
2nd - Let the blogger you want to tag know they been tagged by comment in their blog or etc.

saya pulak nak tag;
farah, intan, norsha, cik alycia, ceeramoon
(suke hati korg la nak wat ke tidak)

What They Do With Their $1 Million

1. SYH will spend for Family.
2. Miche will give to the needy.
3. Montessorimum will keepsake.
4. Mumsgather will secure her kids’ financial future.
5. bkworm will be debt free.
6. Dancing Queen will go on a lifelong holiday.
7. Eve will invest in properties.
8. dieselfire will create a foundation for underprivileged students.
9. Underneath The Stars will put aside for kids education.
10.AmiraZefr will invest in her kids trust fund and set aside for some TLC holiday trips.
11.Irene Yaya will buy a property in Dubai or Abu Dhabi
12.Alin will invest all her mills to Women in Science. To do: nausea control pills!
13.Dbab would bring family member perform Hajj-donate to children hospital-secure my family income/business-spend it lah..what else?
14.viruspadu will spend it all (tanpa rasa ragu2) ahaks...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

5 komen[s]:

Farahanna said... [Reply to Comments]

ish....
kalo dpt $1,000,000.00
betapa hepinyer idup nie...
kaya... hehe...
leh travel 1 dunia kak...
bestttt...
=p

ghimau said... [Reply to Comments]

apo ni?? tak paham la

viruspadu said... [Reply to Comments]

farah,
betul... akak pun sama

ghimau,
ko dtg keje ke???

miss^dbab said... [Reply to Comments]

dapat sejuta..indahnya dunia..:)

alycia said... [Reply to Comments]

kena tag lagie??? ohoooo, xpe nnt sy buat..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^