Follow Viruspadu

Monday, August 06, 2007

Pengajaran Utk HaRi InI

"Kawan SUSAH mmg sGT SUSAH nak cari"

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

12 komen[s]:

ghimau said... [Reply to Comments]

lain macam jer ni?

viruspadu said... [Reply to Comments]

ahaks...
mcm2

Mama Irdina said... [Reply to Comments]

saya stuju *sambil angkat dua2 tangan n dua2 kaki!

viruspadu said... [Reply to Comments]

anna,
terbayang... mcm mana gaya dia sekarang... kuak lentang nih

Farahanna said... [Reply to Comments]

btul kak...
mmg susah nk cr kwn same2 susah..
tp kalo kwn same2 sng mmg sng nk cr...
tp sume gantung pd diri kite sendri mcm mana kite handle..
farah dh slalu kene mcm tu n farah rasa lg sng bergerak n berdiri ats kaki sendri...

ghimau said... [Reply to Comments]

abis sebelum ni farah berdiri atas kaki siapa? :P

Farahanna said... [Reply to Comments]

farah berdiri atas kaki ayah n mama...
=p
pe daaa...

Anonymous said... [Reply to Comments]

Only True Frens Will Leave The footPrint For Us..Kata POOH..Ape2 pun we need fren in our Life..

Intan said... [Reply to Comments]

pe kes??

...$weE+ 666... said... [Reply to Comments]

kalau kita rasa susah, maka susah lah ia... mungkin kita yg buat-buat susah... atau mmg susah nak senang... hehehe... errr, faham ke ni? ;p

miss^dbab said... [Reply to Comments]

oops..tumpang celah cikit zimah..erm..sweet666 oi..agak2 mcm paham tak paham la..huhuhuu..

'a true friends share the ups and downs of life'

viruspadu said... [Reply to Comments]

farah,
betul... akak setuju tuh...

ghimau,
lu apa cerita nih??? huwuuuu

anoy,
yes... we need friend.... kalu x hidup ni sunyi la plak kan...

intan,
kes apa ko nak???

sweet666,
mmg agak mengelirukan lah... hehehehe... tp sy rasa sy paham maksud tu...

mis dbab,
sila2... celahlah... hehehehe
mmg setuju ayat tu =
'a true friends share the ups and downs of life'







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^