Follow Viruspadu

Wednesday, August 08, 2007

ShoutBOX n Poll

<------ sila lihat sebelah

sy baru masukkan td..
hehehehe... sila lah komen2 yer

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

6 komen[s]:

mama fatini said... [Reply to Comments]

sy dh vote

viruspadu said... [Reply to Comments]

mama fatini...
huhuhu dah vote yer...
vote yg mana???

alycia said... [Reply to Comments]

dah vote dah.. vote for papa hehe..

Ceera said... [Reply to Comments]

erk. kenapa ramai cakap papa nie, dorang nie memang tak pandai tgk la... ish, tak puas hati plak atam... heloooo... saya tau la nisa ikut muka sapa, hahaha

miss^dbab said... [Reply to Comments]

merujuk pada poll,nampak gaya 'papa' di tangga teratas carta hits..hehehee ;p
my point of view..both oso adalah.chait! tapi tang hidung ikut mama..amacam..ok?

viruspadu said... [Reply to Comments]

alycia,
adehhhh...

atam,
tu la pasal... tp x pe... mereka akan sedar juga satu hari nanti... chewah...

dbab,
idung tu trademark tau... wajib sama ngan mama... hahahahaha







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^