Follow Viruspadu

Monday, August 13, 2007

sis naniey tayang baju baru

dan sy pulak sibuk2 nak amik gambar dgn sis naniey...

ohoo... mereka ni pegi kuar merendek x ajak saya la...
nak jugak g shoping2...

see... ini gaya gedik baru... harus senyum lebar2... cik alycia pun beli jugak baju sama ngan sis naniey... sy sgt jeles... uwaaa...


2 gadis CUN meleCUN (gadis ke???)

p/s: lenkali kalu x ajak saya... sy merajuk tau lalalala (boleh percaya ke nak merajuk tu)

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

9 komen[s]:

ija cun said... [Reply to Comments]

comelnyalah si nisa pakai baju kurung...tak sabo nak ada baby sendiri laks...

Anonymous said... [Reply to Comments]

Ye ke?baju raya ke tuh?hehe..

viruspadu said... [Reply to Comments]

ish ja.... ni kan aku yg pakai baju kurung... aku comel yer

anony,
baju raya... a ah raya tahun2 lepas...

ghimau said... [Reply to Comments]

confius gak.. tu si nisa atau mak si nisa? hmm.. confius confius

viruspadu said... [Reply to Comments]

ghimau,
akak rasa salah n3 ni lah

Afqhani said... [Reply to Comments]

Kite pun confius..? yg mana 1 nihh...punyer la perabih posing x laku gak..yg mana 1 n3 u all masuk nih..

mama fatini said... [Reply to Comments]

huhuhuh fewittttt

alycia said... [Reply to Comments]

wahh.. jeles ar.. sis naniey dapat tayang baju br dia... takpe, nnt sy letak gak bj baru kat blog kah kah kah... (gelak fire rock)

Ceera said... [Reply to Comments]

u've been tagged..sila check blog saya.. :) dan sila buat okey... 8 random facts







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^