Follow Viruspadu

Friday, October 26, 2007

boring2 break jumaat ni, JOM sapedek KFC

"boring kan, jom kita turun carik makan"
lalalalalala padahal baru makan nasik td, hikhikhik

jom mahan kehepsi...

koslo 1, wip 1, weges 1, naget 1, milo n orenjus...


makan sini ye dik


jom kita gosip2, nak tahu x sipolan tu...


sedap nyer weges ni


nak titit x?


tgh sedap makan, hubby sis naniey sampai ler...
ok time to balik opis


yg x abis tu tapau jelah u ols


asik makan jer, mcm mana nak slim kan kan kan

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

2 komen[s]:

~~@lyci@~~ said... [Reply to Comments]

waaaaaaaa.. makan kefci dgn sis naniey ekkkk.. jelesnya.. lama dah tak makan2 dgn uoalsssssssss..

kecik said... [Reply to Comments]

yupsss.....aku pun nak menjoin makan jugakkkk....







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^