Follow Viruspadu

Monday, October 29, 2007

Nyeh Nyeh Nyeh

sy baru dpt ini candy from SUA... sedappppppp

first time tau rasa, rasa kelapa tp manis, gula2 kelapa gamaknya, x tahu le apa namanya...
u ols tahu ke? u ols penah rasa? chehhhhh

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

7 komen[s]:

hOtMaMa said... [Reply to Comments]

hari tu masa beraya kat rumah mertua di johor ada la jumpa candy nih... macam2 kaler ada kan..

miss^dbab said... [Reply to Comments]

lupa la namanya,,,tapi ni mmg feveret saya..singgah kedai if tejumpe pasti beli..bukanlah kat sini..kat msia lah!huhuuu..rindunya kat candy ni :(

~~@lyci@~~ said... [Reply to Comments]

memang best candy nie..
langkah kanan sy smlm dapat rasakan hehe :)

RedWGG said... [Reply to Comments]

hmmm...tak pernah..

sodap yea?

nanti test..hiks..

Fozalin said... [Reply to Comments]

erm candy nih manis ya amat.... sedap tp x leh mkn byk2....

eylla said... [Reply to Comments]

amboi...
sedap ker...

selamat ari raya

mama ranggie said... [Reply to Comments]

gue pon ade gak makan candy ni..boleh tahan gak..sedap gak..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^