Follow Viruspadu

Wednesday, October 10, 2007

Six ke? Erm...

nampaknya, sy pun dah terkena virus 6 ni... erm mentor2...
oleh kerana sy protege... layannnnn... 6 perkara mengenai saya... baca satu persatu key, penat sy buat nih...

name 6 favorite food u feel like having now
1. laksa... eeeeee.... bestnya dlm makan sekarang nih syrupppppp
2. kuih sopang, ni kes teringat zura @ alycia punya kuih sopang ni
3. mcD, bulan pose ni selalu request nk makan mcD, tp proposal selalu kene rejek... sedih
4. lauk sahur mak sy masak, iaitu ikan bilis... sedapnyaaaaaaaaaa... boleh bertambah2 tau makan
5. sambal velachan... oleh sbb gastrik, dah kene kurangkan makan sambal (atau sbnrnya dah x boleh)
6. nasik lauk pauk, pun dah jarang makan lauk pauk... wendu laaaaa

name 6 food u would like to have for breakfast if u could
1. of coz roti canai banjir - peh... terliur tuuuu
2. nasi lemak yg laki sy masak... sedap ooooooooo
3. laksa yg laki sy masak... laki sy lg yg masak... hehehe... tp laki sy mmg terer masak laksa, kan yang kan
4. teh tarik.. erm.... tuhan ajer yg tahu perasaan ku tika ini chewah
5. kerabu- bantai je ni... sbnrnya tgh xde selera nak makan ni
6. malas makan hehehe diet katanya

name 6 food u would most likely to buy for berbuka today
1. laksa perlis - ahaks, asik laksa je kan, hantu laksa sungguh la
2. sambal sotong - kalu laki sy bagi sy beli la... kalu tak jeling je la
3. ayam percik - ini feberet laki sy,
4. k/teuw soto / sup - heee.... kang ada yg terbukak pose ni
5. yong tau fu - dah x tahu nak beli apa sbnrnya
6. tomyam dol - makan kat dol, tomyamnya sgt likat sekali

now, i'm tagging
1. mama ranggie
2. jijah
3. erieq
4. achik aka cikly
5. atam
6. ammar

akhirnya siap jugak...
mentor2, sy dah siap keje sekolah
markah sy berapa???

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

8 komen[s]:

mama ranggie said... [Reply to Comments]

adeh mah,den kono jawab laei ler ni...bilo ko cuti???

viruspadu said... [Reply to Comments]

esok aku start cuti lew

laloque said... [Reply to Comments]

uiks! makanan yg wa masak pun masuk ka??

viruspadu said... [Reply to Comments]

hihihihih... abis tu sape yg masak... papa masak kan cedappppp

~~@lyci@~~ said... [Reply to Comments]

zai, sy mmg tengah mengidam kuih sopang gak nie.. kat sini pernah gak try beli, tp xcedapppppp mcm kat semban..

zai, kalo nak rs kuih sopang tu pergi kat Restoran Al-Raudah (dekat jalan rahang, kedai dia sederet dgn bagunan RISDA.. dkt belah hujung skali..)

arini sy nak buka dgn si dia... dan request sy nak pergi kat Al-Raudah sbb nak cr kuih sopang hik hik...

viruspadu said... [Reply to Comments]

zura,
oh kat situ ek
nnt nak pegi lah...

...$weE+ 666... said... [Reply to Comments]

hahaha... skali masuk, tu diaaa!!! bersusun entry... salute btol kat protege aku ni, kalau terMISS satu hari jenguk sini, mampos nak menjawab entry yg tertinggal tu... ampun!!!~ hehehe... (sila nyanyi ikut nada dering 'ampunkan aku' by defgabc, ahaks~)

apa2pun, zaimah ni mmg protege yg sangat berdedikasi tinggi, i likeeeeee... glamer akaks, auwww!!!~ hehehe... wah, diet katanyer gitu... dah 55kg dah! dengki btol tau tak... cemana lah aku nak capai tahap piawaian sebegitu skali??? kalau burok melantak mmg dalam mimpi pun tak tercapai akalmu... arghhh!!! ni yg stress balik ni...

ok, mentor bagi markah 666% utk protege ku yg setia ini... *muahz*

viruspadu said... [Reply to Comments]

mentor,
wah tinggi tul markah guwe... yeeee
itu berat sblm raya, skrg ni x timbang2 lg lew, sgt takut nak mendekati timbang itu







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^