Follow Viruspadu

Thursday, November 22, 2007

ic sy dah siap... yuhuuu

yah yah yah
ic sy sbnrnya dr minggu lepas dah siap dah
tp, asik tertangguh tangguh jer, dan terlupa2 jer kan
jadinya, baru hari ni teringat nak hambek
tu pun laki sy dah bising byk kali dah ni... adeh TEBAL cuping telinga ku ini


dengan melenggang lengguk mak minah, sy gi la berjalan ke bangunan sebelah... ewahhh


seb baik kojap je dah dpt, lalalalala, best la


nak tgk gambo ic sy?, erm x payah la u ols, hehehe...
walaupun gambo sy kat ic tu sgt comel sekali ... ohhhh...

then sy singgah cafee beli roti,
akak kantin tu suker nau ngan jam sy... oh... sy tahu jam sy cantek kan kan kan...

erm malas la plak nak letak gambo jam sy yg cun melecun ni hehehe... nnt2 lah...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

1 komen[s]:

suzie apai said... [Reply to Comments]

ko ni mcm nepal yg kijer kilang...sonot bangat dpt ic..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^