Follow Viruspadu

Tuesday, November 20, 2007

jom beli pokok

petang2, papa ajak gi beli pokok...
utk laman dia tu lg ler
selagi x siapler laman dia impian dia tu
selagi tu ler... hehehe... layankan jer


kali ni dia nak beli pokok limau


haaa... ini pokok yg dia pilih

limau purut n limau hape ntah

dah beli pokok nyer, kene la beli pasu nyer kan


haaa... pilih ler papa...


sy mcm biasa lah, memerhati dr jauh jer

kalu kasik cadangan pun... cadangan ditutup la uols... heheheheh

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

1 komen[s]:

ita itu said... [Reply to Comments]

best nye dpt beli pokok...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^