Follow Viruspadu

Thursday, November 29, 2007

kursus day 3

last day kursus...
disbbkan last day kan,
lepas makan, kitorang pun ronda2 lah pantai,
alah depan resort jer pun... punya la panas...
smpi sakit2 kepala tuuuu... tgk gambo ni, terang giler bermakna panas nak mampos


tapi panas2 pun ttp gediks2 tuu... lalalala...


ada sorang mamat kat situ, dia telah cubaan utk menggatal
"adik nak amik gambar saya x?"
eeee x kose... tp dia pggl saya adik la... ngeh ngeh ngeh... kakak la ni mangkuk


peace!... mcm artis plak sbb ramai nau tgk sy amik gambo ahaks


me n ayu... ayu ni sgt sempoi walaupun diam2


view pantai... chantekkk


gambo ni, sy paksa hakes amikkan


ada ikan besau lg...

saje tayang jam cantek sy ni

dan swimming pol nyer


sape tahu sy kursus kat resort mana? cheh kalu pandai teka lah
p/s: nisa dah masuk 8 bulan, sy belum buat entry "perkembangan nisa 8 bulan" lagi
Mama Alesha dan An-nisa Abriza

7 komen[s]:

eira(m.ranggie) said... [Reply to Comments]

mah,ko kursus kat PD ek!?nape x cakap ngan aku...?ihik..ihik..

viruspadu said... [Reply to Comments]

ra,
alah, aku saje xnk susahkan ko, lagipun aku tumpang orang jer

ghimau said... [Reply to Comments]

viruspadu ni mmg.. bukannya nak bagitau org pun. apa la...

viruspadu said... [Reply to Comments]

ghimau,
ko kecoh la... hahaha...

eira.. said... [Reply to Comments]

ape plaks yg susah..ko ado kat sini,boleh aku blanje makan2 ke...

angah said... [Reply to Comments]

kursus adalah waktu best untuk menguruskan pertambahan berat badan!! aku amat2 suka!!

Farahanna said... [Reply to Comments]

sy tau...
kat glory beach resort..!!
hehe
hye kak...
pe kbr?
sehat?







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^