Follow Viruspadu

Tuesday, November 27, 2007

laman impian sentuhan II

cheh...
masa sy kat spital, laki sy buat suprise katanya,
dia tanam pokok bunga ini


dan beli lg rumput2 lg 20 kaki... wah dah cantik sikit dah laman ni

nanti, kalu ada progress lg, sy snap lg key... semangat!

semalam,
sy bali baju ini...


dan ini...


hari ni kursus lg... oh...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

5 komen[s]:

eira said... [Reply to Comments]

wah...makin cantik laman ko ye...

shasha said... [Reply to Comments]

oohhoo..dah banyak bunga ngan rumput...ehh,akak virus jgn lupa jawab tag saya yerr...

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

mahhh
lepas ni leh laa memetik munge2 di taman itu yerrrrrrrrrr hihihi....

Ms_MER said... [Reply to Comments]

sat ja dh penuh ijau2 laman ko..ble wat tmpt lepak2 pasni

viruspadu said... [Reply to Comments]

eira,
laki sy mmg semangat nak mencantikkan laman dia tu

shasha,
a ah banyak, sbb beli lg rumput tu, tunggu penuh sendiri lama lah lg, oh ada tag yer, tungguuuu

faizah,
chewah... mcm dlm filem industan la nanti...

ms_mer,
tempat lepak, siap baring2 lagik hehehe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^