Follow Viruspadu

Monday, November 05, 2007

Makanan org SAKIT

nak buat mcm mana... sblm ni melantak x hengat doniaaa...
kan skrg dah saket... lembik sungguh la guwe ni

lunch saya hari ni, susu coklat


roti dan kentang goreng kfc,


itupun en.hakes yg belikan, tq, tq, bagus beliau ni, boleh buat menantu, nyeh nyeh
korang jgn jadik mcm saya yer... kene gastrik ni susah... tp boleh kuruskan badan gitu awwww

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

7 komen[s]:

mama ranggie said... [Reply to Comments]

ko ingat pasni jgn sebarang makan tau...risau aku tgk...

kecik said... [Reply to Comments]

ishhh.....nape mase aku ade kat sane dulu en.hakes tak de pun belikan aku itu ini....waa, ini yg tak puas hati nehh..

mama_Nofal said... [Reply to Comments]

ko kna pilih2 sama makanan tuhh..x bley main hentam ja suma...sakit internal ni susah..bkn leh nmpk kt luo cam jerawat ni haa..hehehe

viruspadu said... [Reply to Comments]

ra,
aku mkn bti2 dah skrg huhuhuh

kecik,
en.hakes dia pilih kasih sikit, awwww... x kose mak nyah, bukan apa, nak ujung tahun ni, dia nak markah prestasi tinggi tuuu... wahahahaha... lariks... ampun sein...

mama nofal
ye la, internal ni mmg sakit yg sgt sakit tau

faisal said... [Reply to Comments]

waaa,siannye akk gatrik, teringat member dulu kena sampai nak menangis tengok dia guling2 kat jalan,huhu...:P

ghimau said... [Reply to Comments]

hihihi.. bukan apa la kecik.. aku ada agenda tersembunyi... nak menggumukskan aunty virus.. muhahaha

viruspadu said... [Reply to Comments]

faisal,
bior benau kawan ko guling kat jalan, bahaya nok
tp akak paham perasaan nyer, mmg sakit bagai nak giler ok

ghimau,
explen ke? hehehehe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^