Follow Viruspadu

Friday, November 23, 2007

Nisa masuk Wad....

Just nak bagi tau semua. anak kami An-Nisa telah ditahan di wad Hospital Tuanku Jaafar, Seremban jam 4.00 pagi tadi. Doakan agar beliau sihat.


Mama Alesha dan An-nisa Abriza

19 komen[s]:

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

ye kee??....
saya doakan semoga cepat sembuh....AMIN!!!

ita itu said... [Reply to Comments]

siannye, semoga nisa sihat mcm biasa..amin

darling8tabby said... [Reply to Comments]

akak doakan Nisa cepat sembuh..

ija... said... [Reply to Comments]

mmah..nape nisa masuk wad..aku doakan yang baik2 utk keluarga ko...

LayarLara Legendary Of Journey said... [Reply to Comments]

la... siannya... aritu demam n selsema kan??? bronkolitis ke??

oliole said... [Reply to Comments]

Kenapa ditahan wad?
Semoga nisa cepat sembuh!

shasha said... [Reply to Comments]

semoga nisa cepat sembuh...odaijini~

mamaranggie said... [Reply to Comments]

nape ma'mah?demam kuat ke?

Anonymous said... [Reply to Comments]

la.... siannyer nisa, kenapa mah, hope everything ok...

nasazfrog...

Fozalin said... [Reply to Comments]

moga cepat sembuh hendak nyer......

Anonymous said... [Reply to Comments]

sory to hear that...semoga nisa cepat sembuh..

@in said... [Reply to Comments]

Semoga nisa cepat sembuh yer....

Ziana said... [Reply to Comments]

siannye nisa..

get well soon nisa!

suzie apai said... [Reply to Comments]

salah satu ujian & cabaran membesarkan anak...mcmtu la, proses nk besar..klu tak pun nisa demam nk dpt adik lagi...aper2 pun, semoga cepat sembuh....

faisal said... [Reply to Comments]

subhanallah, moga anak cepat sembuh ye, amin ya Allah..

newrin said... [Reply to Comments]

moga nisa cepat sembuh... zaimah byk2 bersabar n kuatkan semangat okke

alia@yan said... [Reply to Comments]

kesiannya si comel.....moga cepat sembuh

Ms_MER said... [Reply to Comments]

naper? wat nebulizer ka? moga babay nisa cepat2 sehat..

Anonymous said... [Reply to Comments]

nisa semput ya?mcm anak2 saya :)..
hope everything goes well n speedy recovery dear nisa.. (dbab)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^