Follow Viruspadu

Thursday, November 22, 2007

yahooo... akhirnya PENANTIAN itu!

paham sendiri je lah ek!...

lalalalala hepi hepi hepi

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

5 komen[s]:

@in said... [Reply to Comments]

dah dapat jugak...nyeh nyeh nyeh tetapi saper guna cimb lum masuk gaji yer..walau slip dah dapat...PERHATIAN TAUUU...wekekekeek

mamaranggie said... [Reply to Comments]

ha..ha...aku pon dah dpt...pagi2 lagi dah g cucuk...oopps..laki aku punye lah...

Red Mummy said... [Reply to Comments]

apa tu? payslip ke?

Ms_MER said... [Reply to Comments]

syoknyerr dpt gaji dhhh...

hOtMaMa said... [Reply to Comments]

oooo..mcm gitu ek payslip gaji org gomen...hiks..! we ols kat sini guna e-payslip sajork... paper less u ols! waa..dah dpt gaji bila nak belanja kita nih pn. virus.. weekend nih we ols blk negori... buleh la kalau rasa2 nak belanja we ols kat kehepsi kan...hiks!







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^