Follow Viruspadu

Tuesday, January 01, 2008

atas permintaan mama ranggi

ni la hadiah2 yg sy dpt atas kemenangan sy masa reunion smts itu...
hadiahnya simple ajer, tp sy sgt bangga dpt hadiah2 ini

sape nak bagi free ni kan... oh...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

5 komen[s]:

Ceera said... [Reply to Comments]

takder ke dalam cawan ijo, kalau dapat sedekah kan la kat adikmu ini...

viruspadu said... [Reply to Comments]

cawan ijo x cantik, sbb tu x dpt hehehe

mama ranggie said... [Reply to Comments]

wah..cantik gak cawan tu...ni yg jeles nih..lalala...

viruspadu said... [Reply to Comments]

ra,
cantik dah besau, konfem minum x abis lah

izal said... [Reply to Comments]

smts tu ape ek...? mcm nama sekolah kat umh aku jerk..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^