Follow Viruspadu

Sunday, December 16, 2007

bertemu my best fren

jaja... lama sungguh x jumpa awak tau...
rindu bengat same kamu
nak2 plak, tgk2 makin lawa lah... awwww... vogue lagi


humayl pun comel sgt!... tp disbbkan dia meragam, panas kotkan
x dpt untie dokong n gomol2 sama dia...


jaja, kalu dtg semban, kita jumpa2 lagi key...
mama sgt sporting la... yes i like, kim salam sama mama, tok... erm sume2 sekali lah
kata kat depa, siti nurhaliza kirim salam
ohhh sgt perasan... hahahah

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

4 komen[s]:

Red Mummy said... [Reply to Comments]

mah

akak baru perasan

ko bukan cam siti nurhaliza la

aku dok belek2 majalah hiburan sat ni td

nampak minah ni terus 'eh eh cam si zaimah ler muka dia ni'

ko tau sapa??

kate alah kate bini si tom cruise tu...

betullllll!!!

iras tol kowang

mama ranggie said... [Reply to Comments]

al-hamdulilah mah...sihat dah ko...jgn lupa mkn ubat k!

@in said... [Reply to Comments]

syukur dah sehat. tapi muka masih nampak cam pucat la. makan itu obat tau....

viruspadu said... [Reply to Comments]

kakred
huh sungguh kah, bangga nya saya hehehehe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^