Follow Viruspadu

Sunday, December 09, 2007

hari keluarga - bbq

acara yg dinanti2
iaitu, acara makan dan penyampaian hadiah sukaneka tadi
dan ada jugak cabutan bertuah
wah kaya dgn hadiah sungguh la

yelah, tujuan hari keluarga pun saje nak seronok2 je kan... hehehe
malam td mmg enjoy habis la
lupa daratan kejap pun ada
tp nisa ttp dalam ingatan eceh

en.hakes n awie yg berangan menjadi pemilik hamper itu hikhikhik


kami mmg mcm belangkas, seb baik x kene perli hahahaha... pedulik hape kan


cik alycia dpt cenderahati dr my bos


hidangan kami, byk lg lauk pauk sbnrnya,tp ini pun dah sendat perut


ok amik hadiah time... huhuhuh...asik kitorang jer dpt hadiah hahahaha


lepas laki saya, saya pulak... huh best sungguh lah


sy melepak ngan geng2 teruna itu


cendera hati, disampaikan oleh laki bos,


inilah hasilkan penat lelah kami ahaks


ok tukar bilik ke bilik karok plak...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

4 komen[s]:

zack_u said... [Reply to Comments]

kerajaan mmg suke bazirkan duit...uhuhuuhu!!lg2 kt org cm andak ni...simpan adiah 2...nnt wat bbq..bg ktorg lak..hahahaha!!save bajet pe...hehehe!!

ghimau said... [Reply to Comments]

1st time tu sy dapat hadiah dlm pertandingan macam ni :P

~~@lyci@~~ said... [Reply to Comments]

en hakes, agih2 lah hamper tu... takkan makan sorang ajer...

kecik said... [Reply to Comments]

ehhh...hamper tu dia dapat ke???







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^