Follow Viruspadu

Sunday, December 09, 2007

hari keluarga - karaoke

acara karok ni start lepas abis melantak, ahaks
sy mmg x tahu ada karok tau
kalu tahu, konfem sy x minum ais hahahaha... cheh, perasan sore sedap la katakan
padahal... takut org dengau sore saya hahaha

me n alycia tgh pilih lagu... ahaks...


ok jgn x caye, sy n hubby sehati berdansa tu


kami nyanyi lagu, "seiring dan sejalan", seindah bunga di taman... ewahhhh


dan lagu solo, en.laloque nyanyi lagu, epilog cinta dari brombley


siap dorg puji2 sore laki sy sedap, sy senyum jer, tp idung kembang2 le bangga, laki sy mmg suka amet la kene puji tu hahaha

dan paling kelakar bila en.hakes n apis kene buli, ntah sape yg antar nama dorg, nyanyi lagu mawi n m.nasir tu... hahahaha

en.hakes belasah nyanyi jer... mmg melodi + lirik lari abis nih hahaha

dan cik alycia, solo


sis naniey, solo, dealovanya


ahaks... dan penyampaian hadiah
walaupun sora sy x sedap,
berduet kami dpt no 2 tuuuu... hehehehe
(yelah x ramai yg bertanding, dpt ler hikhikhik)


dan acara solo lelaki, papa kalah, xpe2, papepun, sora papa mmg syahdu abis la, tergoda mama buat kali ntah keberapa ntah... hehehe

dan hadiah kami


penuh bonet tu... eceh


pg td, balik seremban baru geledah hadiah2 ini

apasal banyak no hadiah kaler merah ni, kaler pink xdoklah
kakred suke la nih heheheh

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

10 komen[s]:

ummi yang montel.... said... [Reply to Comments]

heheeh..
best.. best.. pertandingan utk pasangan pling romantis xde ker? kalu x.. msti menang punyer laa..

laloque said... [Reply to Comments]

Uiks!!! sekali pandang muke wa cam Datuk Seri K lak.... huhuhuhu

ghimau said... [Reply to Comments]

cis.. kambing sungguh la siapa yg mengenakan sy tu.. pitching lari tu bukan apa.. sebab terkezut jer :P

era said... [Reply to Comments]

banyak ko dpt hadiah ek!hehehe....kak red mesti jeles nih...

~~@lyci@~~ said... [Reply to Comments]

haha... best tengok aksi en hakes menyanyi... kalah mawi...

nasazfrog... said... [Reply to Comments]

wah...hepi habis korang yerr.. hadiah tu byk btol... Kayo makcik...

kecik said... [Reply to Comments]

Alahhh...rugi nyer tak dapek muka en.hakes yg pucat...terkezut ke?Alasssssan sume tuh...

Aunty virus....
Cayalah datin seri and datuk seri!!

Red Mummy said... [Reply to Comments]

dah tu tak geti2 anto bembarang merah tu kat org yg gila merah??

sumur idup akak, br 2 kali je msk karaoke, itupun x sampai stgh jam aku dah blah..

aku x geti nyanyi, so kalo org nyanyi aku tido biasanya..

hOtMaMa said... [Reply to Comments]

waaaa...boleh tahan la u ols banyak gak dpt bolot hadiah ek!

happyirfa said... [Reply to Comments]

salam virus padu
salam perkenalan dr saya.lalu kat blog mamaranggie terus masuk blog awak..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^