Follow Viruspadu

Sunday, December 09, 2007

hari keluarga - sukaneka

sukaneka yg sepatutnys bermula jam 3.30
llalalalalalala
tp mcm biasa la kul 4.30 baru nak berkumpul kan... gitu... layankan jer

ok enjoy the pict yer

berkumpul di lobi


sibuk nak baca artikel kat dinding... tp nak bergambor, masa nak amik gambar ni, ada gangguan dr en.hakes


ok baru jadik hikhikhik


sementara menunggu orang berkumpul, jalan2 kat pool nyer dulu


sempat lg bergaya tu, ini gaya alah penari hindustan atau makyong nih heheheh


ok jom angkut barang ke tepi pantai


oh oh, sgt panas, seb baikx bawak nisa td


bila nak start nih...


oh kanak2 nyer acara dulu... layannnnn



pasangan yg asik berkepit sajork hehehehehe


acara pertama bermula... see en.laloque, sgt bersemangat gitu


sang isteri memberi sokongan dr tepi... chaiyok...chaiyok


acara pertama ialah = bowling kampung, en.laloque dpt no 2 tuuuu... oh bangganya

dan en.hakes dapat no 3 hehehehe

sy pulak, acara wanita bowling kampung, dpt no 3, huhuhuh


kemudian acara, masukkan benang dlm jarum

en.laloque dpt no 3

dan saya pulak, sgt semangat nak masukkan jarum ni


nampak sgt x pandai menjahit, sbb tu kalah


mmg la konfem kalah, orang suh jalan laju2, ini sambil jalan, sambil posing lagi hahahaha


kemudian, acara bawak lilin, kami kalah...


susah giler ni, pasal angin kuat giler nak mampos


dua orang jejaka yg frust kalah teruk dlm acara lilin ni, en.hakes n awie


dan memula sy konon nak membuktikan sy boleh menang! YAkin BOLEH


tp angin sgt kuat pulak tiba2, bukan angin dr idung sy yer, harap maklum


dan acara utk wanita dibatalkan, setelah cubaan menghidupkan lilin selama 15 minit tp x berjaya2, kalu x saya la yg menang nih hahaahaha perasan


sbnrnya panas giler time ni, tp gambar mcm senja kan, cheh
cubaan nak amik gambar sambil lompat2, tp x berjaya


us... sgt bahagia


acara terompah panjang, sy n en.laloque n en.hakes satu group, dpt no 2 huhuhuhuh


last sekali, acara barisan terpanjang... dpt no 3, sy siap posing lg nak baring nih


dan balik solat magrib,
malam ada bbq n karok lg...
tunggu next entry yer

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

2 komen[s]:

ghimau said... [Reply to Comments]

bangga siut. menang acara boling kampung tu. (walaupun dpt no 3) :P

kecik said... [Reply to Comments]

elehh.......aku relex jekkk en.hakes...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^