Follow Viruspadu

Tuesday, December 18, 2007

jalan2 carik makan

oh bukan salah saya... saya nak masak tau! eceh... yelah sgt tu kan
hangat2 tahi ayam jer nak masak, baru rajin sikit hari tu, dah malas balik dah,
pasal apa, masak2, makan sikit, 3/4 drpnya buang, sape nak jawab, rugi ooooo
(alasan malas)

jd, bila en.laloque dah ajak gi beli baja pokok dia, eceh
buat la muka sedih sikitkan, hikhikhik
akhirnya en.laloque ajak makan kat johny, yabedabeduuuu...
yelah, bini dia ni makan rebus2 boleh la, yg lain konfem kene pantang punya
baru kuar spital la katakan, manjanya x abis lg ni, lalalalalala
seb baik en.laloque melayan, rasanya kalu orang lain ni dah lama sy kene luku ni, adeh!

di johny, nisa yg melekat sajork ngan papa


oh sy lapar nasik sbnrnya


sementara menunggu makanan... hei x leh duduk seminit diam2 minah kecik tu


k/t sup utk saya


nasik goreng velacan utk en.laloque


steamboat utk kami mentekedarah lagik... huh... hancus program diet nih


dan kek pandan utk si kenit ini


bukan dia makan, dia main, ni sape nak jawab sepah giler nih, sy buat muka x bersalah jer tgk sepah2 ni, padahal, ayok habislah ni,
masa bayar kek kaunter, sempat la en.laloque mintak maaf kat staff johny
dorang senyum n ckp "ok ok", tp x tahu la dlm hati mcm mana kan huhuhuh, nasib korang lah


igt nak amik gambo kat pokok xmas, tp cuba tgk budak baik tu nak buat hape, aduh


sempat tu sy shoping kasut baru!... ye sukanya...


tolong jgn tanya saiz ape yer... lalalalala


dan...

sy dah test malam td, ahaks, keputusannya!... eceh...
kita main rahsia2 dulu ek,
tgklah nnt petang ke sok ke lusa ke,
sy bgtau, erm u ols nak tahu ke??? kalu xnak tahu, sy x ckp lah eceh

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

5 komen[s]:

suzie apai said... [Reply to Comments]

woit....peknen ker.....hahahaa...dlm sakit2 pun, layannnnn............meh aku bg petua..klu nk satu line ko suh laloq test...klu nk 2 line, ko sndiri test...tp klu ttp 1 line, ko SAMA la ngan laloq..ahaksss

@in said... [Reply to Comments]

uiitt.... kasi tahu la itu surprise

Ms_MER said... [Reply to Comments]

2 line kah??? Suprise sungguhhh aihh

ita itu said... [Reply to Comments]

tahniah vp

viruspadu said... [Reply to Comments]

suzi,
hahahaha, ko punya statement hahaha... walaupun sakit aku isteri solehah ok hahahaha

@in, ms_mer
suprise lor

ita iut
lum apa2 dah ucap tahniah ke hehehehe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^