Follow Viruspadu

Sunday, December 16, 2007

Laman Impian En. Laloque

hari ni sampai aje rumah kami kat seremban,
wahhh... berdesup dgn semangat wajanya en.laloque
x pandang kiri kanan dah tuuuu... wahahahaha
kelakar sungguh la tgk gelagat lakiku ini
betul2 dia minat ngan pokok2 ni
rasanya dah lama sgt dia pendam hajat nak buat laman ni
dari duk umah sewa, bawak ke umah kuaters...
dan skrg la masanya bila dah ada umah sendiri gitu...


sy seronok sgt tgk ... xpe asal dia minat, sy akan beri sokongan sepenuhnya, sy layan jer, janji dia minat pokok, kalu minat mende lain, sy lesing jer hahahaha... ganaz lak tetiba kan


sbnya, byk lagi pokok yg ada dlm angannya, tp masih lg x ketemu, xpe papa, nnt kita gi carik lagi key...


sampai tertonggeng2 dia mengejekan pokok dia tu, hikhikhik,


kami, 2 orang perempuan di samping en.laloque, cuma bg sokongan dr tepi sajork...


ok, walaupun x nampak beza sgt lamannya, sbb baru beli pokok kecik2 jer...
tunggu laman impian en.laloque fasa ke 4, ewahhhh

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

1 komen[s]:

Ceera said... [Reply to Comments]

bila la atam nak gi umah andak nie...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^