Follow Viruspadu

Tuesday, December 04, 2007

Nisa 8 Bulan

Perkembangan Nisa 8 Bulan:-
1. Boleh duduk sendiri
2. berat 7.4 kg
3. suka makan keropok, bubur nasi, naget, roti... erm apa saje (termasuk sampah pun dia nak masuk dlm mulut chait!)
4. kalau menyusur sgt la lajunya, tp kalu merangkak tu boleh lah, tp x berapa terer lg
5. kalau minum susu kene campur nestum, kalau x dia x kenyang
6. rekod, dah masuk spital
7. dah pandai kenal orang, dan memilih orang yg nak dukung dia
8. menangis kalu mama nak g keje... oh sedihnya
9. malam tido x mcm dulu, dulu sonang yo, sumpat susu diam, skrg, meragam bagai nak rak...
10. dah pandai kejar mama mintak dukung, sabo je lah
oh... ini jer yg teringat...
Mama Alesha dan An-nisa Abriza

5 komen[s]:

oli said... [Reply to Comments]

Gembira! gembira! gembira!
Hari ni sangat gembira!
mama nisa pergi ke blog kita!
mama nisa ni idola kita tau...
sebab dia dan laki dia ni insan yang sangat tabah...
kita dah hebohkan blog dia (viruspadu FP) kepada sesiapa yang kita kenal...
sekarang ni nak hebohkan blogger ni pula...
mengarut pula oli kat sini...

eee...nak tanya sikit?
setiap kali nisa menyusu, mama nisa pun letak nestum ke? asha pun sekejap2 dah lapar, kita pun nak letak nestum, tapi tak berani...

viruspadu said... [Reply to Comments]

oli,
aduh terharunya guwe
jgn ler puji smpi gitu sekali, malu sy, lalalalala

yelah oli, sy letak nestum tau, sbb asik lapar jer, dah kasik makan lg, lapar lg, aduh x leh jd ni, so terpaksa la letak nestum, erm nisa ok jer, x tahu la asha ok ke tidak, tp harap2 ok la kan

Ceera said... [Reply to Comments]

nisa dah tentu nak kat maktam nye, adeh.. susah betul kalau ada naluri keibuaan nie, muahahaha...

mama ranggie said... [Reply to Comments]

sekejap je kan dah besau...ala...tomeiiiinyer nisa...

ghimau said... [Reply to Comments]

nampaknya dah ada ciri-ciri kehakesan dalam diri nisa tu :)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^