Follow Viruspadu

Sunday, December 23, 2007

on the way ke tronoh, perak

seawal jam 7++ pagi, weols bgn dan siap2 bergerak ke cheras, mcm biasaklah janji melayu gitu kan, janji nak gerak dr cheras ke tronoh beramai kul 9, tp kul 9 dorg baru nak siap2, sabojelah, weols yg sgt penepati janji ni kene la tunggu dengan perasaan yg hangen ni... sabar2... raya haji niiii.... lalalalala

bila sume dah siap kami pun gerak lah, 3 kereta, kereta sy, ceera and kaklang. yg lain akan bergerak makan katanya...

kami semasa behenti kan rnr





muka sy nmpk bengkak lg kan... tp mcm gemuk jer... oh mkn byk nih

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

0 komen[s]:







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^