Follow Viruspadu

Thursday, December 27, 2007

Pagi Td sy RajIn... oHHHH

pagi tadi, masa saya gosok baju en.laloque, sy perasan satu butang baju dia tercabut.
wah geram... perasan pun masa gosokan nak dekat siap, kalau perasan awal2, senang tukar baju lain je kan, hampeh betui lah, MALASnya nak gosok baju yg lain kan... aduh aduh... haaa... tetiba dengan semangat wajanya, semangat rajin TERdatang plak kan, terus sy turun tingkat bawah, bukak laci, cari peralatan nak menjahit bagai, lalalalal, oh rajinnya sy hari ni, BANGGA sy dengan diri saya sendiri...

TEKUN betul sy menjahit kan... sy igt nak amik gambo masa sy jahit tu hahahaha yelah bukan senang sy nak menjahit, sy rasa setahun sekali pun susah nak tgk kan... tp keadaan agak seksi masa tu menghalang keinginan sy nak snap sini sana kan lalalalala

mula lah berangan nak belajar buat baju kurung kan... hikhikhik

utk pengetahuan u ols, sy penah paksa mak sy ajar sy jahit baju, tp sy menuntut x abis, baru belajar smpai potong kain kan, lepas tu terus x belajar2 lagi...

dan skrg, potong kain pun sy dah x hengat dah, tahun 2004 tu sy blaja... huh, igt nak gi kelas belajar menjahit lah kalau gini kan....

sape tahu kat seremban ni, kat mana ada kelas belajar menjahit, malas lah nak gi survey carik satu2 kan... huh malas sungguh saya nih...

p/s: lately selera makan sy membuak2, asik nak makan jer... risau nih...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

16 komen[s]:

ghimau said... [Reply to Comments]

teringat time mak saya belajar jahit dulu, dia jahitkan seluar raya untuk saya sebagai assignment kelas menjahit dia.. huhuhu

~dalila~dyla~deyll~della~ said... [Reply to Comments]

bagus blaja menjahit tue... bleh jahit baju sendiri, skang nak tempah pun mahal...

viruspadu said... [Reply to Comments]

sein,
hahahaha akak igt yg ko cite kat akak tu, mak ko jahit seluar ko ala2 seluar pendekar kan hahaha

dalila,
betul la nak tempah skrg mahal giler lah

ghimau said... [Reply to Comments]

tu la pasal.. sy jadi spesimen dia time tu.. sadis woo...

viruspadu said... [Reply to Comments]

sein,
hahahahaha... akak x abis kelakar lg ni, terbayang2 akak ko raya pakai baju melayu ngan seluar pendekar tu hahahaha

mama ranggie said... [Reply to Comments]

aku x percaya...(sambil garu kepala yg x gatal),betul ke ma'mah nak blaja menjahit nih?

viruspadu said... [Reply to Comments]

ra,
bukan ko je x caya, aku pun x caya tau

shasha said... [Reply to Comments]

uhuhu...dia sangat rajin...nanti dah grad kelas menjahit..leh le kite tempah baju kat awak yerr..heheheh

viruspadu said... [Reply to Comments]

shasha,
harap2 grad la kan, nak hantar baju...boleh...ewah... verangan lg tuh

ghimau said... [Reply to Comments]

semoga nisa tak menerima nasib yang serupa dengan saya.. hihihi

viruspadu said... [Reply to Comments]

sein,
ko mcm perli akak jer

angah said... [Reply to Comments]

sein.. suar pendekar tu yg jenis cerut ek.. wakaka.. BTW.. aku sokong la komen ko.. semoga nisa x senasib ngan ko.. hikhik..!!

viruspadu said... [Reply to Comments]

rep,
hampeh ko rep, skrg aku x terer lg, nnt aku dah terer ko pun anto kat aku tau

ghimau said... [Reply to Comments]

hahaha.. xder la cerut, ada la tempat tali pinggang dia.. tp cutting dia mmg mcm suar pendekar la .. hahaha

@in said... [Reply to Comments]

agak2 kalo upah kebaya berapa ek ?
kikikiki.....

viruspadu said... [Reply to Comments]

sein,
kalu ko pakai jerut tu, erm mesti kain jerut tu byk lebih terkeluarkan hahaha, ko kan slim kan... hahahaha

@in,
sebab member2, kita UP sikit la price nya kan hikhikhik, sape lg nak tolong member







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^