Follow Viruspadu

Sunday, December 16, 2007

pic pun dah basi

hape... igt korang jer nak amik gambo ngan pokok xmas, hehehe

gambar ni diambil pada isnin lepas, walaupun sy sedang menahan sakit, tp muka ttp menten senyum... ya gitu

dan kami singgah ke farmasi beli obat... sian laki mithali ku, kelangkabut sungguh dia bila bini dia ni sakit
oh... sy ni kata malas nak update hehehehe...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

3 komen[s]:

Ms_MER said... [Reply to Comments]

lega...
penyakit M dh semboh..
skali update, byk toi entrynyer..
suker!suker!
Idup Viruspadu!!

ghimau said... [Reply to Comments]

mentang mentang la.. ada internet :P

cikdinz said... [Reply to Comments]

itulah ubat nya. yg laki awak pegang tuh.....







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^