Follow Viruspadu

Tuesday, January 01, 2008

skrg sy sgt sakit hati

kenapa?

sbb...

1. pasal laptop buruk kene curi itu....
- dgrnya sy nak kene surcaj - hishhhhhhh... bengangnya... dorg ckp kalu kene surcaj, x boleh naik pangkat selama 10 tahun, erm kalu betul mmg hampeh la... duduk jadi kuli je la aku nih...

2. pasal reunion smts itu
- kepada yg berkenaan, apsal, dah korang tak tahu, korang nak marah aku plak, apahal... kalu dah terlepas tu dah ler, x payah la nak kecik2 hati bagai, tunggu ajer la next gath kan, lgpun aku bukannya penganjur pun, aku ni kan peserta jer... dan gath ni bukan utk geng zaimah yer tp utk bath bebudak smts 93 - 97...

sy dah lah tgh sedih pasal nak kene surcaj atas bukan sbb salah sendiri, tetiba kene laser ni... double triple la sy punya hangen ni kan...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

7 komen[s]:

mama fatini said... [Reply to Comments]

sgt kejam lah camtu tkleh naik pangkat 10 tahun.. kalo kejap tkpe apelah itu big boss sengal sungguh.. suh ganti sudahlah

viruspadu said... [Reply to Comments]

mama fatini,
tu la pasalnya, hilang pun bukan sbb kecuaian ke hape, sbb rumah masuk pencuri jer, sengal betul la

ija said... [Reply to Comments]

takde pape ke yg bleh dilakukan..kan ke ko bwk blk siap isi borang..pas2 buat keje lak tu..

AziS said... [Reply to Comments]

tp kan kalau benda tu dah ada ngan kita mmg tanggungjawab kita...sbb macam bagi laptop sek hilang cikgu yang pegang kena ganti walau apa pun alasan..

viruspadu said... [Reply to Comments]

ja,
tu lah moral yg ckp drp pengalaman ni adalah: x payah la rajin2 sgt nak bawak balik kerja,

azis,
mmg la tggjawab kita, hilang dangan kene curi adalah dua benda yg berbeza tau, hilang adalah disbbkan kecuaian... sy ni dah mcm jatuh ditimpa tangga lagi nih, frust giler

mama ranggie said... [Reply to Comments]

lor,sape plaks yg x dpt jemputan tu?nilah masalahnyer...

viruspadu said... [Reply to Comments]

ra,
aku x paham kenapa aku lak jd mangsa kene lazer







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^