Follow Viruspadu

Monday, December 03, 2007

weekend

plan balik cheras...
so pg2 tu, perasan sms drp ina (nazasfrog), katanya dtg seremban... oh sgt x perasan tau... almaklumlah jaga nisa dgn kusyuknya gitu...

so setelah berbalas2 sms, so mmg xde rezeki lah nak berjumpa2an...

so... teruskan plan...
mula2 ajak my hubby ke nilai dulu,
nak beli kebaya katanya... chewah, perasan kurus la tu... tettttttt

baju kebaya tu, nnt sy masukkan dlm next entry, sy pakai masa pegi kenduri member kawen gitu...

ok2, sesampainya di cheras...
chait!... atam @ ceeraamoon x masak ok, anak dara pemalas sungguh... wakakakakaka
perut ni tersangat la laparnya, apalagi, sy paksa dia jaga nisa, dan sy pun kuar cr makan...

makan ayam goreng kampung, kat bndr tun razak, sedap gilessss
wajah insan kebuluran


papa berkata dlm hati, lambat tul makanan smpi


ini gaya hape pun x tahu ni


ok makan time



licin u olssss.... hehehehehe... betul2 x pandang kiri kanan... ahaks

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

6 komen[s]:

ghimau said... [Reply to Comments]

oo.. gi nilai, tempat jual baju tu ke? :)

Red Mummy said... [Reply to Comments]

gerai yang mana ni ek?

jalan mana satu?

aku kan dok situ.

Lily.Lulu. said... [Reply to Comments]

cedapnyeeeee ..
ayam goreng kampung tuh
nyamm

oli said... [Reply to Comments]

kita pun selalu pergi makan ayam kampung kat situ...

Anonymous said... [Reply to Comments]

ala its ok, ader rezeki kter jumper orait...

nasazfrog..

ita itu said... [Reply to Comments]

vp, mmg sdp kat situ kan...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^