Follow Viruspadu

Wednesday, January 23, 2008

adakah sy seorang pembaca yang setia?

noval terbaru saya!... jiwang tuuuu...

dah lama sy x membeli noval kan, yelah kalu beli pun biasanya x sempat pun nak baca,

tp skrg nisa pun dah besar sikit, dah boleh bawak diri, ewahh...

bawak diri tu maknanya, merangkak keliling bilik ler, tp baru mamanya melayan noval 5 minit, dia dah sibuk nak mengigit buku omak eh... adoiii... x dapek la den nak rilex2 huhuhuhu

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

5 komen[s]:

Ceera said... [Reply to Comments]

bila masa lak andak suka baca novel, kalau komik tu atam tau la jugaks...

Mrs. Sheikh said... [Reply to Comments]

huhuhuhu....sedap ke citer dia??
tak beli lagi novel tu ..

viruspadu said... [Reply to Comments]

atam,
ntah ler, andak pun konpius gak

mrs.sheikh,
erm, nak kata best, bolehler, baca pun x sampai 50 mukasurat lagik, byk gangguang

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

muahahaha...ada hati tu nak baca novel tuh...si nisa jekla yang tolong habiskan tuh....

arsaili said... [Reply to Comments]

aA+bB novel by Hlovate ...highly recommended..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^