Follow Viruspadu

Monday, January 14, 2008

apabila orang sakit tgk wayang

bagus spital seremban ni...


dorg ada buat satu program namanya program sesama sayang


tujuannya nak mendekatkan pesakit ngan spital lah, nak hepi2kan pesakit katanya

bersenam...

menari, menyanyi, erm pendek kata... mcm2 persembahan ada...

dan sy mmg terhibur... terima kasih buat kakitangan + pegawai + doktor hospital seremban...

ewah, nak jd duta spital la plak kan... wahahahah

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

5 komen[s]:

hOtMaMa said... [Reply to Comments]

mak aihhh siap ada program utk pesakit lg..tu lah.. sapa kat sepital gomen tak bagus kan!

LILY SAFIYYA said... [Reply to Comments]

wahhh....bagusnyee...kalau cam ni org tak sakit pun nk masuk spital nak gi tengok show la katakan...hehe.

best best..

viruspadu said... [Reply to Comments]

hotmama,
bagus2, mana nak carik show mcm ni, lepas ni dgrnya nak jemput artis plak wahhhhhh kagum

lily,
kalu siti yg datang, konfem rmai pura2 sakit nih

Ms_MER said... [Reply to Comments]

siap ada show tuhh..best plak spital seremban nihh..

viruspadu said... [Reply to Comments]

ms_mer,
best mmg best, tp kalu sihat, x payah la masuk, hazab ok lalala







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^