Follow Viruspadu

Sunday, January 06, 2008

dah sampai dua anak dara itu

dua anak dara ni sampai komuter seremban jam 7++

terus sy tanya " dah makan belum, lapar x?"
zack-u "eee.. kita lapar giler andak, kite x makan lgsg ni tau"

ok jon kita gi makan steamboat, sape x abis makan x boleh balik hehehehe

lokasi yg dipilih adalah restoran rimba


zack-u dan farah yg kelaparan


si nisa tukang kaco, tukang sepah, tukang buat bising


kitorang order steamboat utk 2 orang makan saje, dan semua order nasi goreng2 masing2...


peh giler kenyang nak mampos tau


tp anak2 dara ni makan sikit kebenor, jaga badan la katakan


ha... dah nama pun makan sikit, korang jaga nisa, sy n en.laloque nak mentekedarah smpi licin

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

6 komen[s]:

nasazfrog... said... [Reply to Comments]

wah... asyik layan steamboat jer hang ni... kat maner tempat tu mah.,, cek jarang plak makan steamboat,, tak roti den nak makan...

nanonano said... [Reply to Comments]

andakkkkk,
sy lapar gak,
huhuhu ;p

viruspadu said... [Reply to Comments]

nasaz,
sy mmg minat giler makan steamboat tu yg asik layan bende alah ni jer

nanonano,
meh2 kita melanjer makan,

ita.itu said... [Reply to Comments]

lama dah x makan steamboat...mmmm sdp ek

Ziana said... [Reply to Comments]

errr..
mcm sedap jek kan kalau layan steamboat mlm nih..

ermmm..
KL mane best ek?

@in said... [Reply to Comments]

mak uii... sedapnyer mensantap yer.....







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^