Follow Viruspadu

Sunday, January 20, 2008

dia membeli lagi

selepas ke spa itu...

en.laloque nak beli pokok cactus, katanya dia ada idea baru untuk laman dia

sy mcm biasa... layannnnn...

yelah dia layan minat sy kan, harus la sy melayan minat dia jugak


dia pilih kojap yo, tgk sini tunjuk sini, siappppp...


ini la pokok2 yg dia pilih...


nanti sy amik gambo hasil laman dia yer, makin mengujakan ok

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

5 komen[s]:

ita.itu said... [Reply to Comments]

rajin hubby u kan..hubby i marah lg kalo i beli bunga..sabo je lah

Ziana said... [Reply to Comments]
This comment has been removed by the author.
Ziana said... [Reply to Comments]

berseni btui papa nisa nih
:)

viruspadu said... [Reply to Comments]

ita,
hari2 dia beli pokok tau, semalam beli lg hikhikhik...

ziana,
seni sungguh... nnt sy masukkan pict laman baru, siap dah ada pokok gantung lg

ghimau said... [Reply to Comments]

rasanya elok beli jer pokok tongkat ali ke, pokok manggis ke.. lagi gempak woo :)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^