Follow Viruspadu

Sunday, January 06, 2008

erm... shopping lg ke?

baju yg sy baru beli td petang


satu putih, satu coklat

warna pink xde... lalalala

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

9 komen[s]:

Ziana said... [Reply to Comments]

haaa
best best
cantikk

koleksi baju lak
:)

hOtMaMa said... [Reply to Comments]

shopping, jgn tak shopping!!!

mama ranggie said... [Reply to Comments]

yang coklat tu cantik...

@in said... [Reply to Comments]

wah... seminggu dapat 3 baju tuuuu....

pu3nemo said... [Reply to Comments]

yg bj kaler pth tu dpt sm ng rantai tu ker??

Mrs. Sheikh said... [Reply to Comments]

good taste :)

viruspadu said... [Reply to Comments]

ziana,
alah, setakat beli T murah2 jer

hotmama,
yes i like

ra,
a ah, aku pun lebih bekenan yg coklat tu

@in,
3 baju pun, tp murah2 gitu kan

pu3nemo,
tu bukan rantai, gambo atas baju je

mrs sheikh,
good taste ke... tq

faisal said... [Reply to Comments]

waaaa, cantik skali..lagi cantik kalau warna pink,hihii...:P sian abg akk,hahahaha *kalau dia kena pau..

AziS said... [Reply to Comments]

shopping ajo ye...hehehe..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^