Follow Viruspadu

Wednesday, January 30, 2008

ewah... phewwiiitttt





amacam... boleh agak! awww malu ler saya hihihihih...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

21 komen[s]:

~dalila~dyla~deyll~della~ said... [Reply to Comments]

fuyoooo.....
bestnya.....

viruspadu said... [Reply to Comments]

hahaha.. ha ko seronok sampai gelak besar

mama ranggie said... [Reply to Comments]

hati2 ye drive nanti...

Aqil's Mummy said... [Reply to Comments]

memanglah boleh agak...rasanya panjanglah langkah cik vp kita....ahaks...

viruspadu said... [Reply to Comments]

ra... pasti

aqil mummy,
hehehe... lepas ni nak gi mana ek... shopping time yippiii

Cikpid said... [Reply to Comments]

Amboi kak virus..dah ade suami kedua :p wahahahahha..pasti nye boleh bershopping sorang2 tggl papa nisa n nisa di umah..

starstar said... [Reply to Comments]

wowo..
kete bru..
jgn rempit eyh nnti..
:)

~~@lyci@~~ said... [Reply to Comments]

wah, nnt datang putrajaya jgn lupa tau bawak sy jalan-jalan.. yeye, nak naik keter baru yeye....

ita.itu said... [Reply to Comments]

ee bestnyer dpt kete sendiri..akak ko x leh drive la..takot siot..bab lain aku brani..hehe

flinty.farah said... [Reply to Comments]

wahhh viva.. huhuhu.. drive leklok yer kak zaimah.. kang nanti jgn dok merempit balik cheras sensorang plaks. ahaks

irasilver said... [Reply to Comments]

huyooooo member nak kuar keta!!!!!

pu3nemo said... [Reply to Comments]

bp ribu yek hrga kete ni??
nape akk x amik proton br tu jek,lg best.. =p

yan said... [Reply to Comments]

baru panjang kaki gitu...syoknya

viruspadu said... [Reply to Comments]

cikpid,
lepas ni panjang langkah ler teman lalala

star2,
nak rempit mcm mn, bawak kete terhegeh2 nih haha

zura,
boleh xde hal la tu

viruspadu said... [Reply to Comments]

ita,
dulu sy pun takut, tp terpaksa ... last2 bawak jugak

flinty,
akak x merempit tau, akak cilok sikit jer... ewah

irasilver,
hehehe... sile jeles yer hehehe

pu3nemo,
ntah berapa ntah, semuanya en.laloque yg setelkan, sy sign2 ajer

yan,
lepas ni nak tumpang akak... boleh xde hal

Ziana said... [Reply to Comments]

slamat memandu zaimah!
:)

Ms_MER said... [Reply to Comments]

eii besnya dpt keta bawuuu..jeles ai

li said... [Reply to Comments]

VIVA setelah ditest oleh memberz jurujual produa, minyak dr Rawang sampai ke Pandan Indah hanye RM2... je... tak porcayo try R... mcm naek moto la plaks... hehehehe...

viruspadu said... [Reply to Comments]

ziana,
tq

ms_mer,
hehehe sila jeles lagi, sy ske heheh

li,
betul2, sy pun ada dgr citer mcm gitu, minyak dia sgt jimat

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

aik..baru ri tu cakap ngan akak..rasa nak beli keta...dah ada dah? sabar jekla budak nih....apapun...hati2 drive ye...jangan lupa pakai safety belt k...nisa jangan nakal2 klu mama bawak pi jenjalan naik viva k sayang..

viruspadu said... [Reply to Comments]

semangat kakkk... hiks







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^