Follow Viruspadu

Friday, January 25, 2008

haaa semangat kan

haaa tgk! ini hari lain


ini plak hari lain


ini hari lain plak


tapi dlm minggu yang sama tau... semangat kan

nanti sy masukkan gambo laman dia plak okey... skrg dah ada pokok anggur lagi

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

13 komen[s]:

cikdinz said... [Reply to Comments]

bila nak bagi pokok....

starstar said... [Reply to Comments]

ekekek
xper layann kn jer..

der pokok anggor?
dah berbuah pos ke epo eyh..
:)

sweethOneY said... [Reply to Comments]

hehe.x sabar nk tgk lamannya plak

ita.itu said... [Reply to Comments]

wah best la hubby u..sporting gile

mama ranggie said... [Reply to Comments]

pergghhhh...x sabar aku nak tgk laman ko tuh...

LILY SAFIYYA said... [Reply to Comments]

tu yg cam tangki kaler itam tu nk wat kolam errkkk?

Lily.Lulu. said... [Reply to Comments]

nak tunggu laman itu menjadi cun !!

hOtMaMa said... [Reply to Comments]

hamboiiii semakin bertambah lew koleksi en laloque itew! siap taman anggur lg katanyeh!! mak tanam pokok betik sajork!hiks..

nasazfrog... said... [Reply to Comments]

wah ini memang betol semangat perwaja nih,,, amboi banyak btol beli barang,,agak2nya bile lamanyer akan siap tuh

viruspadu said... [Reply to Comments]

cikdinz.
nak pokok ek, meh le dtg umah hehehe

star2,
best tau ada pokok anggur, tp lum la berbuah lg

sweethoney,
tungguuuu hehehe

viruspadu said... [Reply to Comments]

ita,
mmg dia sgt sporting, sy mmg sgt suke

ra,
kalu gitu dtg le umah aku

lily,
pandaiiiii...

viruspadu said... [Reply to Comments]

lily lulu,
dah cantik sikit ler skrg dari dulu lalala

lela,
jgn tanam lalang sudah hehe

viruspadu said... [Reply to Comments]

nasaz,
rasanya lamannya mmg xkan siap2 tu, ada byk lg ruang yg kosong







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^