Follow Viruspadu

Wednesday, January 09, 2008

jeng JENG jeNG

ok teka dulu sy beli ape.... hehehehe... mesti dah boleh agak kan...


++ sy yg asik melayan kepala yg mamai + pusing2... baring ajer atas katil

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

9 komen[s]:

LayarLara Legendary Of Journey said... [Reply to Comments]

ohh.. EL ye... wahhh nampaknya aktiviti kuak lentang arini... bermalas2an ye... kalaulah aku leh menyertai acara ko disaat ini...

viruspadu said... [Reply to Comments]

layarlara, a ah hari ni aktiviti kuak lentang dan layan kepala mamai, meh la join

Lily.Lulu. said... [Reply to Comments]

aaaaaa .. apekah itew yer ?????
adakah barang2 untuk menjahit ?

heehehe .. sesuka ati teka jek

~adeQ~ said... [Reply to Comments]

jelesnye...mata gatal n merah2 tapi malas nak ke klinik...kalau tak mesti buleh berkuak lentang sampai khamis...huhuhuh...andaian saja....

Ms_MER said... [Reply to Comments]

ko dh bli pinggan aa?? Display plzzz..

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

meh faizah tekaaaaaaaaaaaa.....
yaaaaaaaaaaaaaaaa ko bli roti sandwichhhh tuna buatan 'HOME' kan kan....ekekekeke

hOtMaMa said... [Reply to Comments]
This comment has been removed by the author.
hOtMaMa said... [Reply to Comments]

kalau mak teka dpt hadiah tak?? letak la jawapan objectif kat sini..leh tembak sajork!

ita.itu said... [Reply to Comments]

pinggan mangkuk ke? vantage?







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^