Follow Viruspadu

Tuesday, January 15, 2008

kesian en.lalaloque

kesian sgt tau,
td dia call... mangadu dia demam + batuk + sakit tekak, x boleh buat kerja... alolololo... shiannya dia...

(gambar lama, masa sy rambut pendek+gemuks)

penat menjaga dua orang wanita kesayangannya yg asik sakit + demam.
bila dua2 dah ok sikit, skrg giliran en.laloque pulak

mari la sama2 kita bg kata2 semangat kat en.laloque kite...
mesti dia hepiiiiii

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

17 komen[s]:

mama ranggie said... [Reply to Comments]

die amik sakit kalian berdua tu...

aku kagum betul ngan hubby ko...

cute mase ko rambut pendek...

viruspadu said... [Reply to Comments]

ra,
yelah, dia demam ni sbb terlalu letih la aku rasa, bekejar kesana kemari kan...

aku mmg cute senantiasa

Ms_MER said... [Reply to Comments]

alolololo..shiannya en.laloque sakit plak...jgn lupa mkn obat k..get well soon...

p/s: Tepek la rupe en. laloque demam tu :)

shasha said... [Reply to Comments]

ganbare en laloque...jgn lupa makan ubat...semoga cepat sembuh..odaijini~

oli_ole said... [Reply to Comments]

en.laloque,
jangan sakit lama-lama ya...
kesian kat 2 wanita kesayangan tu...
get well soon...

LayarLara Legendary Of Journey said... [Reply to Comments]

ala.ala..ala.la.. ciannya... tu rentan urat namanya en. laloque..

Jgn bimbang en. laloque.. zaimah dah janji ngan saya nak urut baik punye ini malam..

Biasa selsema ni sebab kurang rehat..

viruspadu said... [Reply to Comments]

ms_mer,
niat nak tepek, tp x jumpa dia lg, nnt balik kiter amik gambo dia.. hehe

shasha,
kalu dia xnak mkn ubat, sy cubit sama dia, sy garang tau lalalala (ye ke)

oli,
dia susah nak sakit, tp sekali sakit sgt la lamanya tau

layarlara,
syyyyyyyyyyy... jgn le pecah rahsia sy kekekekekeke...

Mak Su said... [Reply to Comments]

en laloque, caiyuk caiyuk

eedany said... [Reply to Comments]

ciannya en. laloque, ada 2 puteri kesayangan sentiasa di sisi mesti cepat baik punya :)

Cutelah zaimah berambut pendek :)

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

woooo main uruttt2 yek??? nakkkk nakkkk...muakakakaka

risanur said... [Reply to Comments]

moga en. lalaque sihat seperti biasa...moga tabah & gembira melayan 2 org yang tersayang...

cikdinz said... [Reply to Comments]

gilir-gilir tak sihat yeik...
sama-sama lah jaga antara 1 sama lain.....

viruspadu said... [Reply to Comments]

maksu,
betul tu caiyok2

eedany,
silap2 bertambah demam, pasal 2 wanita ni suka wat hal... alalala
cute ke awww...

faizah,
urut-urutan manja gituuu.. lalalal (sambil buat muka miang) hahaha

risanur,
harap2 mcm tu la kan

cikdinz,
yelah... berat sama dipikul, ringan sama di jinjing...

muadzlife said... [Reply to Comments]

jgn lupa soh dia makan obat...

viruspadu said... [Reply to Comments]

muadz,
iyo... pasti sy igt punya... lalala... hehehe

faisal said... [Reply to Comments]

alalalalal, suweeeetttnye nyelah akk berdua nih,hehehe..:) rasenya dia teringin sesuatu kot kak,hihi..yg kedua ke,hahah*larriiiiiii...

viruspadu said... [Reply to Comments]

faisal,
tu la akak pun ada terpikir mcm tu jugak ler hikhikhik... *gatal*







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^