Follow Viruspadu

Sunday, January 13, 2008

melayan karenah en.laloque lagi

en.laloque kan dah banyak kali nak dtg kedai ni
tp tiap kali datang ajer... tutup kan
hampagas betul
kalu korang igt lg la entry yg sy ambil gambo depan pintu pagar ajer tu hehehe
ini lah kedai nya


tuan punya blog nak tayang muka jugak, muka pun malas nak tampal kasik cun sikit, tgh menahan sakit kan, buruk pun buruk lah


byk juga benda yg dia sambar, semangat la katakan


nampak x tanda "no kamera" tu

apa sy pedulik, sy amik gambo jugak, kalu berani marah la, laki sy x jadik beli baru tahu, rugi korang tau, dia borong byk tu...

p/s: laman en.laloque dah makin lawa tau, nnt ada masa sy snap gambonya dan bg uols tgk key hehehe

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

2 komen[s]:

~dalila~dyla~deyll~della~ said... [Reply to Comments]

x sabar ler nak tgk laman impian en. laloque...

viruspadu said... [Reply to Comments]

dalila,
tunggguuuu...
sy x amik gambonya lg luper...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^