Follow Viruspadu

Wednesday, January 30, 2008

Mission completed!!!

OK... abg dah anta bidai balik cheras...



Hebat tu... bawak keta sambil tutup mate!! ganaz tu... (nampak tak bidai tu??)





Pak mertua yang berpuas hati ngan bidai baru nyer... huhuhuhu


Papa Alesha dan An-nisa Abriza

16 komen[s]:

Aqil's Mummy said... [Reply to Comments]

menantu mithali...hehehehehehe..bagus teruskan usaha...caiyok..caiyok...hehehehe

viruspadu said... [Reply to Comments]

papa...
abah x pasang terus ek, kalu terus pasang leh tgk, lawa ke idak letak kat depan tu ek

mama ranggie said... [Reply to Comments]

WAH...CEPATNYE DELIVERY...

tulip said... [Reply to Comments]

sis vp update blog laju je..

viruspadu said... [Reply to Comments]

ra,
sgt tangkas kan

tulip,
orang x kojo mcm ni, mmg ngadap blog ajer dr pg

Mieza said... [Reply to Comments]

vp..seronok tgk pak mertua senyum dpt bidai tu..pahala berlipat kali ganda, mengembirakan ibu bapa kita..teruskan ok.

viruspadu said... [Reply to Comments]

mieza,
ibu bapak ku... hehehehe... sy sgt suke tgk dia senyum

nanonano said... [Reply to Comments]

harap2 ank menantuku sok2 cmni la jugak,
hehhehe :p

risanur said... [Reply to Comments]

sonoknye tengok muka abah zaimah yg gembire...mesti dia rasa bertuah dpt menantu cam en.laloque kan..

viruspadu said... [Reply to Comments]

nanonano,
yelah kan... sy pun harap mcm ni

risa,
hehehehe

Ms_MER said... [Reply to Comments]

sgt pantas delivery en. laloque, sepantas viruspadu update blog kekekke..menantu mithali gituu

oli_ole said... [Reply to Comments]

aduh...penat...berehat sekejap...
vp, nak tau naper penat tak...
penat kejar entry u laaa...
setiap kali buka aje,
pasti ketinggalan di belakang...

1. bertuah laa dapat menantu macam encik laloque...ni mesti menantu kesayangan kan...pandai hati orang tua...

2. esok dapat kereta baru?dream come true leh...kena belanja makan ni...

3. cutenya mouse hello kitty tu...kucing yang tak ada mulut...kaakakaka

4. walaupun tak mekap, tapi tetap cun dan cute...

5. nisa main apa kat dalam troli tu...diam aje...

6. bestnya dapat cameron highlands...kita pesan strawberry yaa...

7. rajinnya masak...dapur kita ni dah 2-3 tak berasap...tapi baru-baru ni berasap balik sebab nak masak bubur bagi asha...

8. Ini azam kita...semoga viruspadu kuat menentang semua virus...lepas ni tak ada sakit-sakit lagi...jangan lupa buang semua sakit2 ke kaki bukit cameron highland...

viruspadu said... [Reply to Comments]

ms_mer,
kita cuti mengadap blog ajer hahaha

oli,
tulah, kene refresh setiap jam tau hiks...

maseh... yg no 8 tu harap jd kenyataan amin... x payah mc2 lg mcm ni kan

cikdinz said... [Reply to Comments]

jauh nya hantar sampei cheras...hehehee...
menantu kesayangan nih. jgn jadi menantu hantu....hahahaa...

ita.itu said... [Reply to Comments]

baiknyer menantu..hehe

viruspadu said... [Reply to Comments]

cikdin,
menantu kesayangan la katakan... pasal anak dia ni pun anak kesayangan... hikhik... kan ceera kan hahaha

ita,
sy jer menantu hantu hiks







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^