Follow Viruspadu

Friday, January 25, 2008

oh TIDAK

internet pc sy x boleh capai... boleh!
geram... (seb baik sy jugak duk kat bhgn IT, so sy paham la masalahnya, kalu tidakkk... grrr)

terasa mcm hidup sgt x lengkap kalu x online
aduh...

uols, sy x dpt le nak update gitu kan, ni pun duk pakai pc en.hakes ni pasal dia cuti lalalala

nak jengok2 blog korang pun x dapek tau... ahhhhh

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

2 komen[s]:

risanur said... [Reply to Comments]

risa pun tak leh nak tengok blog sendiri & member2..tak tau ar knp dgn blogspot ni...dah giler kot byk sgt peminatnye...

risanur said... [Reply to Comments]
This comment has been removed by the author.






Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^