Follow Viruspadu

Wednesday, January 09, 2008

ole2 itu

terima kasih byk2 buat mertua dan ipar2 ku...
igt jugak korang kat sy ni kan

munge from angah


baju nisa juga dari angah


baju nisa dari mertua


dan ada la sayur mayur, coklat, dan makanan2 dlm kotak2 gitu, malas plak nak snap... hehehe

munga ros sy letak dlm jag ni, sbb pasunya enggak ada dong

cumel kan

++ kesan ubat tahan sakit, sakit sy dah ilang balik, tp tgh malam kang kalu sakit balik, konfem sy gi jugak spital, risau la plak kan... doakan sy ok2 ajer ye

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

2 komen[s]:

~dalila~dyla~deyll~della~ said... [Reply to Comments]

cantiknya bunga itu...... dah lama sungguh tak dpt bunga....

viruspadu said... [Reply to Comments]

dalila,
cantik, tp smpi sekarang x kembang2, ada petua nak bg bunga ni kembang x?







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^