Follow Viruspadu

Saturday, January 05, 2008

sy sudah jumpa itu kedai

semalam, masa en.laloque jemput sy kat opis, dia kata dia ada ternampak kedai yg jual barang2 yg sy minat itu... jd sy pun apa lg, memaksa dia tunjukkan kedai itu... tadaaaa...ini dia

semalam, kitorang lalu jer, tp tutup, kedainya dekat ajer ngan opis, kiranya leh jalan kaki ler, cuma berpeluh la sikit kan, tp xpe, hari ni jumaat kan, jap lg tepat 12.15 sy akan berusaha menapak ke kedai ini.... haslina, nnt sy dah gi masuk kedai ni, sy amik gambo siap2, sy tepek kat sini yer...

TUNGGU KEMUNCULAN SY DI DEPAN PINTU KEDAI ANDA...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

12 komen[s]:

nanonano said... [Reply to Comments]

kiki :p
excitednyee..
tape2 hr ni g borong manyak2 eh
:D

fealize_eleanoer said... [Reply to Comments]

english style??

huhu...

jgn digoda diri ku ini...

~~@lyci@~~ said... [Reply to Comments]

wah, sy pun suka english style... ohh, kedai tu sy tau... mmg boleh jln kaki pun... kat situ kalau nak carik wallpaper mmg cantik2..
ok, selamat menjamu mata ;)

Faina Arisya said... [Reply to Comments]

make sure sebelum pi kedai tu poket penuh tau.. bila dah masuk.. macam nak beli semuanya.. hehehhehe

mama ranggie said... [Reply to Comments]

english stail???

aku minat bali n antik stail...

kayu lah...

nanti dah amik gambar,jgn lupa update k!

viruspadu said... [Reply to Comments]

nanonano,
excited giles ni ko... wakakaka... kalu poket ni penuh, konfem hari2 gi borong ni

fealize,
mari lah kita goda godaan heheh

zura,
ooo tahu ek, apa lg ada kat situ ek

na,
ye ke, waduh gawat nih ahaks

ita.itu said... [Reply to Comments]

ni ke kedai romantika tu vp? kat nilai ke?

hOtMaMa said... [Reply to Comments]

hahaha...kita pun tahu kedai nih..sbb bila balik kg harus lew lalu kat dpn kedai nih kan...mmg dekat pun dng ofis u ols tu...nanti jng lupa bg tahu harga barang kat sana ek...berbaloi ke tak?? mana lah tahu lenkali kita boleh plak singgah kat situ..!

viruspadu said... [Reply to Comments]

ra,
jap aku update ek

ita,
kedai ni kat somban yo

hotmama, jap ek kita update ni

Mak Su said... [Reply to Comments]

uish... kedai omputeh tu. naper? kome nak jadi omputeh ker? hak hak hak... sowi ek, just joking

viruspadu said... [Reply to Comments]

maksu,
ohh... ai ni jd oreng puteh, tp kaler ai tetap ini kaler lah (ckp sambil buat sleng omputih)

Ms_MER said... [Reply to Comments]

wahh..br crita minat, trus sampai ke kedai tu...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^