Follow Viruspadu

Thursday, January 31, 2008

yahooo akhirnya jam sy siap jugak

saya punya jam yg sy sgt sayang ni, jam feberet katanya... bulan lepas dah abis bateri, apa lah, pakai x sampai setahun pun boleh abis bateri ker? poyos... maybe la jam ni pakai power byk kot, erm... sejurus lepas abis bateri tu, sy terus la anto balik ke kedainya utk tukar bateri


ku sangka tukar baterinya mcm tukar bateri jam biasalah, jam2 tu dapat balik, rupanya bukan begitu, tokei kedai sendiri x gheti nak tukarkan bateri mcm mana... aduh, tu yg susah beli jam canggih manggih ni kan. tokei tu cakap kene anto balik ke hqnya utk tukar bateri... what the f..k kan ... erm dah la sy punya jam2 yg lain pun dah xde bateri kan... hihihih...


lg best dia boleh mintak resit pembelian pulak, bodoh la dia ni, mana la sy nak simpan lagi kan, resit yg semalam beli pun sy dah buang inikan pulak resit bulan mei 2007... podachaitttt....

seb baik dia amik gak jam sy ni betulkan, tp makan bulan jugak ler, yelah bulan lepas anto, bulan ni baru dapat kan...

bila sy dpt pangilan dr pompuan cino tu bgtau jam sy dah siap, malam sy terus berdesup amik... wendu sama jam ku ini tau


orang terer jer boleh baca pukul berapa kat jam ni huhuhuhuh

cantik bukan... chewah puji jam sendiri, sape lagi nak puji

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

14 komen[s]:

~dalila~dyla~deyll~della~ said... [Reply to Comments]

memang cantik jam tue.. sy pun suka...
tapi tak sangka la susah benor nak tukar bateri jam tue.....

viruspadu said... [Reply to Comments]

tu lah sy pun igt senang jer, rerupanya bapak la payah kan adoiiii

ita.itu said... [Reply to Comments]

vp kelas jam ko..cane ko ngk ek?

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

pink memang sweeet....akak sukeeeeee....Aqilahpun musti sukeeeeeeeee....tapi tak reti nak tengok kul berapa...hehehhe...kaler memang lawa....beli kat ner tuh?

viruspadu said... [Reply to Comments]

hehehe... nak ajo kat sini ker hehe... payah sikit tgk jam ni, kekadang sy pun keliru tau

viruspadu said... [Reply to Comments]

puteri satu,
beli kat jusco lor, sy kan duta jusco hiks

Mieza said... [Reply to Comments]

vp comel nya jam tu..kaler pink lg..mcmana nak ngk ya..lain bebeno rasanya..mau slh tgk ikut lak time obersi lak...hikhik

nisa wat pa tu...sht dia..

Cikpid said... [Reply to Comments]

uish..dasat jam ni..tuan die sirik pon kekadang keliru tu..

viruspadu said... [Reply to Comments]

mieza,
harus la kaler pink kan, tp sbnrnya purple pink, xpe la janji pink2 gitu kan...

cikpid,
dasattt... tuan punya jam lagi dasat tau

risanur said... [Reply to Comments]

camne nak tengok jam tu...pelik je..beli kat maner??

viruspadu said... [Reply to Comments]

risa,
kene bagi pengeras kalu nak belajar tgk jam ni tau... beli kat jusco ler, i kan duta

pu3nemo said... [Reply to Comments]

suak giler sy ngn jam tu,tp x tau lak rumit smpai cmtu sekali..

ni yg nk bl jugakkkk.. =p

viruspadu said... [Reply to Comments]

pu3nemo,
beli la, nanti kita leh amik gambo sesama kannnnnn...ewah

eiza said... [Reply to Comments]

alahai...jam fav sy la..huhu..

takpe2 nanti nk beli gak..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^