Follow Viruspadu

Wednesday, February 20, 2008

ada mamat ensem bekenan kat i uols!

semalam kan sy gi paroi...

ha nak stori sikit,

ada la sorang mamat ni... asik toleh2 pandang saya, toleh pandang saya ajer

malu la saya kan...

sempat sy snap wajah ensem nya itu... awwww

ini nametag saya... (korang ade!... huh sambil buat muka belagak!)


haaaa... ini lah mamat tu... bekenan kat i la tu huhuhuhuh

i pun bekenan kat u tauuu...

comel kan dia...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

28 komen[s]:

chaelanah said... [Reply to Comments]

hahaha, iye2 la kita nunggu gambar 'mamat' tu..sekali, budak kecik =)

starstar said... [Reply to Comments]

pheewwwii~
mcho lar mamat nih..
bole lar wat ank menantu
ekeekke..

Mieza said... [Reply to Comments]

hahahaha...lawak tul la ko vp...ingatkan btl2 mamat encem...:p

~adeQ~ said... [Reply to Comments]

kasi suspen ajo....citt...

InT@N said... [Reply to Comments]

loorrr igt kan mamat mn td..
adeh adik kicik rope- rope nye.. =P

serisinggahsana said... [Reply to Comments]

emmmppphhh...ingatke mamat ensem rupanya adik ensem daaaa

pearlEJ said... [Reply to Comments]

wakakakakaka... hadoihhlaa, rupa2nya 'mamat' cipotet.. suspen sungguh.. hihihihi..

Faina Arisya said... [Reply to Comments]

kecik2 dah pandai ngorat!

Leeds Al-Malique said... [Reply to Comments]

hehehhehe amik la wat menantuuuuuuu!

ita.itu said... [Reply to Comments]

haha..cutenyer...lawak lah

oli_ole said... [Reply to Comments]

kakakakaka...
hahahahhaha
kelakar laa vp ni...

NONIE said... [Reply to Comments]

Harus En laloque makan hati...mamat ni hensem tuuuuuu

pipiyapong said... [Reply to Comments]

mati mati gua ingat mamat tu gua!!

Aleeya said... [Reply to Comments]

jgn jeles nye laloque hahahahha

lawak la entri nih wakakaka
nak gelak lagi
ahahahhaha

mama ranggie said... [Reply to Comments]

chait!kena sejibik!

ingat mamat manalah td tu...

mummysyafie said... [Reply to Comments]

suspen nak tunggu mamat hensem tu..

terkena sebijik..cittt...

happyirfa said... [Reply to Comments]

SALAM VP..
aku rasa dia tgk kau sbb berkenan nak buat mak mentua..he he

Princess Redbloodsnow said... [Reply to Comments]

aiyyyaakkkkkk!!!
wakenebabe aaaa!!!
iyer2 jek z scroll bwh

ghupernyer si kenit tuh

haiiippppp!!!

:D

Hana-Ni-Mo-Nai2 said... [Reply to Comments]

wahhh..dh dapat calon utk nisa ekkk
ahaksss
mmg ensemmmm
tp cam pemalu jek
ahaksss

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

muahahaha...hidup2 akak ingat..sapela mamat tuh kan..rupanya alahai...bawah umur lagi rupanya....haru tul...

hOtMaMa said... [Reply to Comments]

huh...buat lawak la pulawq!
apa lg....kenal2 la dng mak nyer nanti buleh buat menantu...hiks!

fealize_eleanoer said... [Reply to Comments]

fuiyo !

mantapp tuhh...

**heheh**

mikaounik said... [Reply to Comments]

Wakakakakhhh..encem nyerr mamat tue..akak ni cun sgt tu sbb mamat ni nak ngorat :)


mamat tu bagi kat nisa daa lerrr

*SiRibenMerah said... [Reply to Comments]

erkk..agaknye dia tgh ngorat bakal mak mertua dia kot..muahahaha=P

viruspadu said... [Reply to Comments]

uols...

berjaya i men saspenkan uols kannn... lalalalala...

ªmiruL™ said... [Reply to Comments]

Cis.. dahla ribak ngan nametag dia.. saye pun ade la kak.. siap ade ropol2 pink tepi dia.. isk.. sumpah kak.. sy tggu dgn penuh teruja nk tgk hensem manela mamat tu.. skali.. ish.. dopoh taun lg bru leh kawen lak tu.. isk.. nk gi isap gam la camni.. *tensen

Ziana said... [Reply to Comments]

hahhahha lawak btol..
:)
igt kan sape
:P

one love said... [Reply to Comments]

untung u sbb yang nak ngorat u tu memang cute!

hik hik hik







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^