Follow Viruspadu

Saturday, February 02, 2008

@CH

percutian yang singkat...

tp tetap cuti yang indah bagi saya...

sblm bergerak ke CH... u ols tgk gambo jer yer, sbb en.laloque dah citer abis kat entry sblm ni kan hiks


seronok ajer nisa nak g jalan, padahal demam



dah nak dekat sampai nih... aduh terasa lama sgt tau



akhirnya sampai juga... inilah bilik kami

nisa asik nak main dlm kereta, jadi sy sgt lah letihnya



sedapnya dpt baring

nisa tayang gigi sebatangnya

biliknya x lah besau sgt, biasa2 ajer, kira ok2 ajer la...
xde aircond tau biliknya, tp sejukk... best ... siap buat lawak bangang ngan en.laloque kita "papa, tolong tutupkan aircond, sejuk la" ... hahaha... hangen jer muka mamat tu

cak... kitorang nak gi jalan2 pasar malam ni...


**u ols, sori yer, yang mana pesan strawbery bagai tu, x dapat sy tunaikan, almaklumlah... semuanya diluar jangkaan saya...**

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

4 komen[s]:

Ceera said... [Reply to Comments]

memang lawak bangang pun, wakakakakaka....

sweethOneY said... [Reply to Comments]

hehe..cian kat akak..dh sehat la ni ek dh leh posting balik ni :)

Mieza said... [Reply to Comments]

dh sht ke vp...apa2 pun slmt bercuti...jgn lupa strawberry ya...pos2kanlah..

Lily.Lulu. said... [Reply to Comments]

ohhhh ... awak pun g bercuti atas bukit .. beshhhhhhhh ..

:D







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^