Follow Viruspadu

Wednesday, February 27, 2008

korang ada!...ewah


saje nak belagak sikit...

Stiker "Mmah @ laloque" ni kitorang buat dah lama dulu, masa mula2 beli kembara ni tau

sgt kenangan stiker ni...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

13 komen[s]:

mikaounik said... [Reply to Comments]

kreatif laaa sticker tue..sa[er design kak?

*SiRibenMerah said... [Reply to Comments]

ala..kita ngaku kita x de pon camtuh.. aiyak..*mencari_lelaki_yg berjiwa_kreatif*.. dan jugak romantik..lalalalalala=P

tinkerbell said... [Reply to Comments]

huuhhuu,,
romanticnnyaa,,
nanti tahula nak detect kete akak...
huhu..
take care dear!

Red Mummy said... [Reply to Comments]

koo jangan memain

mah nama anak2 pun bley letak sama mah..

gerekk sihhh

Ziana said... [Reply to Comments]

senang laaa nk kenai kete zaimah ek?
:)

AKO said... [Reply to Comments]

jeles arr dah lama kiter nk wat stiker tp x berkesempatan agi....

Ceera said... [Reply to Comments]

ni yang rasa nak pi kopek nie, wakakaka... idea jaat sudah mari...

shalyafzan said... [Reply to Comments]

'sgt kenangan'..??
wahh..sentimental value laa bebenor ni eh??cane laa kalo si ceera tuh pi kopek..mahu kena belasah teruk ngan akak dia yg sorang ni..hehehe..
tantek..tantek..

ghimau said... [Reply to Comments]

kat mana ek nak buat sticker ?

Mieza said... [Reply to Comments]

lawo sticker tu ek...dari jauh dah kenai keta jo vp...:p

ita.itu said... [Reply to Comments]

wah...romantik tul lah krg nih...

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

nak buat gak aarr....wekekeke...

Princess Redbloodsnow said... [Reply to Comments]

ewahhh2...
ciap ade sticker tuee
hikhikhik

z bile dh ade kete sendirik
pown z nak wat sticker sendirik gak

baru gerek kan kak vogue..hehe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^